CEO of Cornerstone OnDemand, Inc. Adopts

Rule 10b5-1 Trading Plan

SANTA MONICA, Calif., April 9, 2013Talent management software provider Cornerstone OnDemand, Inc. (NASDAQ: CSOD) today announced that Adam Miller, Cornerstone’s President and Chief Executive Officer, and certain affiliated trusts adopted a pre-arranged stock trading plan in accordance with guidelines specified under Rule 10b5-1 of the Securities and Exchange Act of 1934, as amended, and Cornerstone’s policies regarding transactions in Cornerstone’s securities by affiliates.

Under the terms of the plan, from May 21, 2013 through May 23, 2014, the brokerage firm overseeing the plan may sell a predetermined number of shares of common stock held by Mr. Miller and his affiliated trusts, provided that certain price thresholds are met. The shares subject to the trading plan represent less than 1 percent of the Company’s outstanding common stock as of March 31, 2013. If all of the shares subject to the trading plan are sold, Mr. Miller and his affiliates will retain over 90 percent of their holdings. The transactions under the plan will be disclosed publicly through Form 144 and Form 4 filings with the Securities and Exchange Commission.

The trading plan was adopted to enable Mr. Miller and his affiliates to gradually diversify their investment portfolios, spreading stock trades over an extended period of time and reducing market impact. In addition, as a result of being established well in advance of potential trades, the plan helps avoid concerns as to whether Mr. Miller or his affiliates had material, non-public information at the time the trades were made.

Cornerstone ist ein führendes Personalentwicklungsunternehmen. Wir glauben, dass Menschen alles erreichen können, wenn sie die richtigen Entwicklungs- und Wachstumschancen haben. Wir bieten Unternehmen die Technologie, die Inhalte, das Fachwissen und einen spezifischen Ansatz, um das volle Potential ihrer Mitarbeiter freizusetzen. Die Personalentwicklungslösungen von Cornerstone bieten umfassendes Recruiting, personalisiertes Learning, modernen Training-Content, entwicklungsorientiertes Performance Management sowie ganzheitliches Management und Einblicke in Mitarbeiterdaten und. Die Lösungen werden von über 6.000 Kunden aller Größen eingesetzt, die mehr als 75 Millionen Benutzer in über 180 Ländern und fast 50 Sprachen umfassen. Erfahren Sie mehr auf Cornerstone OnDemand sowie auf Twitter, LinkedIn, Facebook und in unserem Blog.