Cornerstone Announces $150 Million Share Repurchase Program

SANTA MONICA, Calif. – Aug. 22, 2019 - Cornerstone OnDemand, Inc. (NASDAQ: CSOD), a global leader in cloud-based learning, talent management and talent experience software, today announced that its Board of Directors has approved a new share repurchase program under which the Company is authorized to repurchase up to $150 million of its common stock.

“This share repurchase program demonstrates our Board and management’s confidence in Cornerstone and its future,” said Adam Miller, founder and CEO, Cornerstone.

The authorized repurchases represent approximately 5% of current market capitalization. Cornerstone does not have a specific schedule or commitment for the repurchase of the shares. The timing and the amount of any repurchases will be determined by the Company based on its evaluation of market conditions and other factors.

Die Lösungen des in Santa Monica, Kalifornien, ansässigen Unternehmens sind bei mehr als 3.250 Kunden weltweit im Einsatz und werden von 36 Millionen Anwendern in 192 Ländern und in 43 Sprachen genutzt. Mehr über Cornerstone erfahren Sie auf www.cornerstoneondemand.de sowie auf Twitter, Facebook und in unserem Blog.