Cornerstone Announces $150 Million Share Repurchase Program

SANTA MONICA, Calif. – Aug. 22, 2019 - Cornerstone OnDemand, Inc. (NASDAQ: CSOD), a global leader in cloud-based learning, talent management and talent experience software, today announced that its Board of Directors has approved a new share repurchase program under which the Company is authorized to repurchase up to $150 million of its common stock.

“This share repurchase program demonstrates our Board and management’s confidence in Cornerstone and its future,” said Adam Miller, founder and CEO, Cornerstone.

The authorized repurchases represent approximately 5% of current market capitalization. Cornerstone does not have a specific schedule or commitment for the repurchase of the shares. The timing and the amount of any repurchases will be determined by the Company based on its evaluation of market conditions and other factors.

Cornerstone ist ein führendes Personalentwicklungsunternehmen. Wir glauben, dass Menschen alles erreichen können, wenn sie die richtigen Entwicklungs- und Wachstumschancen haben. Wir bieten Unternehmen die Technologie, die Inhalte, das Fachwissen und einen spezifischen Ansatz, um das volle Potential ihrer Mitarbeiter freizusetzen. Die Personalentwicklungslösungen von Cornerstone bieten umfassendes Recruiting, personalisiertes Learning, modernen Training-Content, entwicklungsorientiertes Performance Management sowie ganzheitliches Management und Einblicke in Mitarbeiterdaten und. Die Lösungen werden von über 6.000 Kunden aller Größen eingesetzt, die mehr als 75 Millionen Benutzer in über 180 Ländern und fast 50 Sprachen umfassen. Erfahren Sie mehr auf Cornerstone OnDemand sowie auf Twitter, LinkedIn, Facebook und in unserem Blog.