Cornerstone OnDemand CEO Adam Miller to Keynote Pacific Crest Emerging Tech SaaS Conference

SANTA MONICA, Calif.— February 26, 2014 — Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that the company’s founder and CEO, Adam Miller, will deliver a keynote at the following investor conference:

• What: Pacific Crest Emerging Tech SaaS Conference

• When: Wednesday, March 5, 2014 at 8:15 a.m. PST

• Where: The Westin San Francisco Market Street Hotel, San Francisco

An audio webcast of the presentation will be available on Cornerstone OnDemand's investor relations Web site at investors.cornerstoneondemand.com.

Die Lösungen des in Santa Monica, Kalifornien, ansässigen Unternehmens sind bei mehr als 3.250 Kunden weltweit im Einsatz und werden von 36 Millionen Anwendern in 192 Ländern und in 43 Sprachen genutzt. Mehr über Cornerstone erfahren Sie auf www.cornerstoneondemand.de sowie auf Twitter, Facebook und in unserem Blog.