Cornerstone OnDemand Names Robert Cavanaugh to its Board of Directors

SANTA MONICA, Calif., April 23, 2015 Cornerstone OnDemand Inc. (NASDAQ: CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that Robert Cavanaugh, the former president of worldwide enterprise, SMB and government for Concur Technologies has been elected to Cornerstone’s board of directors effective as of April 20, 2015.

Cavanaugh served in various roles, including as president of worldwide enterprise, SMB and government at Concur, a cloud-based provider of integrated travel and expense management solutions, from 1999 until its acquisition by SAP America, Inc. in December 2014. Prior to joining Concur, Cavanaugh held consulting and implementation management positions at Seeker Software and Ceridian Corporation. Cavanaugh holds a B.S. in Business Administration from Norwich University.

“Rob’s experience building and running global sales for one of the world’s leading cloud computing companies will provide Cornerstone with exceptional insights to drive our continued growth worldwide,” said Adam Miller, president and CEO of Cornerstone.

“Cornerstone is a visionary company that has transformed how organizations use technology to engage and empower their workforces,” commented Cavanaugh. “I am excited to join Cornerstone’s board of directors and look forward to supporting the company’s continued success.”

Cornerstone ist ein führendes Personalentwicklungsunternehmen. Wir glauben, dass Menschen alles erreichen können, wenn sie die richtigen Entwicklungs- und Wachstumschancen haben. Wir bieten Unternehmen die Technologie, die Inhalte, das Fachwissen und einen spezifischen Ansatz, um das volle Potential ihrer Mitarbeiter freizusetzen. Die Personalentwicklungslösungen von Cornerstone bieten umfassendes Recruiting, personalisiertes Learning, modernen Training-Content, entwicklungsorientiertes Performance Management sowie ganzheitliches Management und Einblicke in Mitarbeiterdaten und. Die Lösungen werden von über 6.000 Kunden aller Größen eingesetzt, die mehr als 75 Millionen Benutzer in über 180 Ländern und fast 50 Sprachen umfassen. Erfahren Sie mehr auf Cornerstone OnDemand sowie auf Twitter, LinkedIn, Facebook und in unserem Blog.