Cornerstone OnDemand to Present

at Credit Suisse Annual Technology Conference

SANTA MONICA, Calif.— November 29, 2013 — Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that the company’s CFO, Perry Wallack, will present at the following investor conference:

• What: Credit Suisse 17th Annual Technology Conference

• When: Tuesday, December 3, 2013 at 2:00 p.m. MST

• Where: The Phoenician, Scottsdale, Ariz.

An audio webcast of the presentation will be available on Cornerstone OnDemand's investor relations Web site at investors.cornerstoneondemand.com.

Die Lösungen des in Santa Monica, Kalifornien, ansässigen Unternehmens sind bei mehr als 3.250 Kunden weltweit im Einsatz und werden von 36 Millionen Anwendern in 192 Ländern und in 43 Sprachen genutzt. Mehr über Cornerstone erfahren Sie auf Cornerstone OnDemand sowie auf Twitter, Facebook und in unserem Blog.