Cornerstone OnDemand to Present at Goldman Sachs Technology and Internet Conference

SANTA MONICA, Calif.— February 6, 2014 — Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that the company’s founder and CEO, Adam Miller, will present at the following investor conference:

• What: Goldman Sachs Technology and Internet Conference

• When: Wednesday, February 12, 2014 at 11:00 a.m. PST

• Where: The Palace Hotel, San Francisco

An audio webcast of the presentation will be available on Cornerstone OnDemand's investor relations Web site at investors.cornerstoneondemand.com.

Die Lösungen des in Santa Monica, Kalifornien, ansässigen Unternehmens sind bei mehr als 3.250 Kunden weltweit im Einsatz und werden von 36 Millionen Anwendern in 192 Ländern und in 43 Sprachen genutzt. Mehr über Cornerstone erfahren Sie auf www.cornerstoneondemand.de sowie auf Twitter, Facebook und in unserem Blog.