Cornerstone OnDemand to Present at

Learning Technologies 2016

LONDON, — 1 Feb. 2016 — Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that members of its management team will present at Learning Technologies 2016, Europe's leading showcase of organisational learning and the technology used to support learning at work.

• Who: Jeremy Nabarro, Principal Solutions Consultant at Cornerstone OnDemand

• What: "Collaborate, Consume, Play. How to Love the Way You Learn in 2016"

• When: Wednesday, 3 Feb. 2016 at 11:45 a.m - 12:15 p.m. UTC

• Where: Olympia London, Hammersmith Road, Kensington, London, Theatre 5

• Who: Krissie Billingham, Manager, Client Success at Cornerstone OnDemand

• What: "Mobile Learning - Beyond the Hype"

• When: Wednesday, 3 Feb. 2016 at 2:45 p.m. - 3:15 p.m.

• Where: Olympia London, Hammersmith Road, Kensington, London, Theatre 11

On day two (Thursday, 4 Feb. 2016), Charles Jennings, learning and performance expert, will be presenting insights from his Love Learning Love Sharing book, which was developed in partnership with Cornerstone.

Cornerstone OnDemand will be at stand number D19 during the full duration of the conference (3 and 4 February 2016)..

Cornerstone ist ein führendes Personalentwicklungsunternehmen. Wir glauben, dass Menschen alles erreichen können, wenn sie die richtigen Entwicklungs- und Wachstumschancen haben. Wir bieten Unternehmen die Technologie, die Inhalte, das Fachwissen und einen spezifischen Ansatz, um das volle Potential ihrer Mitarbeiter freizusetzen. Die Personalentwicklungslösungen von Cornerstone bieten umfassendes Recruiting, personalisiertes Learning, modernen Training-Content, entwicklungsorientiertes Performance Management sowie ganzheitliches Management und Einblicke in Mitarbeiterdaten und. Die Lösungen werden von über 6.000 Kunden aller Größen eingesetzt, die mehr als 75 Millionen Benutzer in über 180 Ländern und fast 50 Sprachen umfassen. Erfahren Sie mehr auf Cornerstone OnDemand sowie auf Twitter, LinkedIn, Facebook und in unserem Blog.