Cornerstone OnDemand to Present at Pacific Crest Global Technology Leadership Forum

SANTA MONICA, Calif., August 8, 2014Cornerstone OnDemand (NASDAQ: CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that Chirag Shah, director of corporate development, will present at the following investor conference:

• What: Pacific Crest Global Technology Leadership Forum

• When: Monday, August 11, 2014 at 4 p.m. MT

• Where: The Sonnenalp Hotel, Vail, Colo.

An audio webcast of the presentation will be available on Cornerstone OnDemand's investor relations website at http://investors.cornerstoneondemand.com/investors/news-and-events/events/default.aspx.

Die Lösungen des in Santa Monica, Kalifornien, ansässigen Unternehmens sind bei mehr als 3.250 Kunden weltweit im Einsatz und werden von 36 Millionen Anwendern in 192 Ländern und in 43 Sprachen genutzt. Mehr über Cornerstone erfahren Sie auf Cornerstone OnDemand sowie auf Twitter, Facebook und in unserem Blog.