Cornerstone OnDemand to Present at Sanford C. Bernstein Strategic Decisions Conference

SANTA MONICA, Calif.— May 21, 2014 — Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that the company’s founder and CEO, Adam Miller, will present at the following investor conference:

• What: Sanford C. Bernstein Strategic Decisions Conference

• When: Wednesday, May 28, 2014 at 3:00 p.m. EST

• Where: Waldorf Astoria, New York

An audio webcast of the presentation will be available on Cornerstone OnDemand's investor relations website at http://investors.cornerstoneondemand.com/investors/news-and-events/events/default.aspx.

Die Lösungen des in Santa Monica, Kalifornien, ansässigen Unternehmens sind bei mehr als 3.250 Kunden weltweit im Einsatz und werden von 36 Millionen Anwendern in 192 Ländern und in 43 Sprachen genutzt. Mehr über Cornerstone erfahren Sie auf Cornerstone OnDemand sowie auf Twitter, Facebook und in unserem Blog.