Cornerstone OnDemand to Present at

Upcoming Investor Conferences

SANTA MONICA, Calif. — Feb. 23, 2016 — Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced the company's founder and CEO, Adam Miller, will deliver a keynote at the JMP Securities Technology Conference and will present at the following investor conferences.

JMP Securities Technology Conference

• When: Tuesday, March 1, 2016 at 10:00 a.m. PST

• Where: The Ritz-Carlton, San Francisco

Pacific Crest Annual Emerging Technology Summit

• When: Wednesday, March 2, 2016 at 1:00 p.m. PST

• Where: The Park Central Hotel, San Francisco

Morgan Stanley Technology, Media & Telecom Conference

• When: Wednesday, March 2, 2016 at 4:15 p.m. PST

• Where: The Palace Hotel, San Francisco

An audio webcast of the presentations will be available on Cornerstone's investor relations website at investors.cornerstoneondemand.com.

Die Lösungen des in Santa Monica, Kalifornien, ansässigen Unternehmens sind bei mehr als 3.250 Kunden weltweit im Einsatz und werden von 36 Millionen Anwendern in 192 Ländern und in 43 Sprachen genutzt. Mehr über Cornerstone erfahren Sie auf www.cornerstoneondemand.de sowie auf Twitter, Facebook und in unserem Blog.