Cornerstone OnDemand to Present
at Upcoming Investor Conferences

SANTA MONICA, Calif. — May 17, 2016 Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), the global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that the company's management will present at the following investor conferences.

Needham Emerging Technology Conference

• When: Thursday, May 19, 2016, at 12:50 p.m. ET

• Where: The Westin Grand Central, New York

• Who: Chirag Shah, vice president of finance and strategy

J.P. Morgan Global Technology, Media and Telecom Conference

• When: Tuesday, May 24, 2016 at 3 p.m. ET

• Where: The Westin Copley Place, Boston

• Who: Adam Miller, founder and CEO

Bank of America Merrill Lynch Global Technology Conference

• When: Wednesday, June 1, 2016, at 1:20 p.m. PT

• Where: The Ritz-Carlton, San Francisco

• Who: Brian Swartz, CFO and Chirag Shah, vice president of finance and strategy

An audio webcast of the presentations will be available on Cornerstone's investor relations website at investors.cornerstoneondemand.com.

Cornerstone ist ein führendes Personalentwicklungsunternehmen. Wir glauben, dass Menschen alles erreichen können, wenn sie die richtigen Entwicklungs- und Wachstumschancen haben. Wir bieten Unternehmen die Technologie, die Inhalte, das Fachwissen und einen spezifischen Ansatz, um das volle Potential ihrer Mitarbeiter freizusetzen. Die Personalentwicklungslösungen von Cornerstone bieten umfassendes Recruiting, personalisiertes Learning, modernen Training-Content, entwicklungsorientiertes Performance Management sowie ganzheitliches Management und Einblicke in Mitarbeiterdaten und. Die Lösungen werden von über 6.000 Kunden aller Größen eingesetzt, die mehr als 75 Millionen Benutzer in über 180 Ländern und fast 50 Sprachen umfassen. Erfahren Sie mehr auf Cornerstone OnDemand sowie auf Twitter, LinkedIn, Facebook und in unserem Blog.