Cornerstone OnDemand to
Present at Upcoming
Investor Conferences

SANTA MONICA, Calif. — Feb. 21, 2017 Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based learning and human capital management software, today announced that the company's CFO, Brian Swartz, will present at the following conferences:

JMP Securities Technology Conference

• When: Tuesday, Feb. 28, 2017, at 1:30 p.m. PT

• Where: The Ritz-Carlton, San Francisco

Morgan Stanley Technology, Media & Telecom Conference

• When: Tuesday, Feb. 28, 2017, at 5:10 p.m. PT

• Where: The Palace Hotel, San Francisco

Pacific Crest Emerging Tech Summit

• When: Wednesday, March 1, 2017, at 3 p.m. PT

• Where: The Park Central Hotel, San Francisco

An audio webcast of the presentations will be available on Cornerstone's investor relations website at investors.cornerstoneondemand.com.

Die Lösungen des in Santa Monica, Kalifornien, ansässigen Unternehmens sind bei mehr als 3.250 Kunden weltweit im Einsatz und werden von 36 Millionen Anwendern in 192 Ländern und in 43 Sprachen genutzt. Mehr über Cornerstone erfahren Sie auf www.cornerstoneondemand.de sowie auf Twitter, Facebook und in unserem Blog.

Erhalten Sie interessante HR-Inhalte per E-Mail

* Indicates required field