Cornerstone OnDemand to Present at Upcoming
Investor Conferences

SANTA MONICA, Calif. — Nov. 13, 2017 — Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based learning and human capital management software, today announced that the company’s management will present at the following investor conferences:

UBS Global Technology Conference

• When: Wednesday, Nov. 15, 2017, at 8:45 a.m. PT

• Where: The Ritz Carlton, San Francisco, Calif.

Credit Suisse TMT Conference

• When: Wednesday, Nov. 29, 2017, at 11:30 a.m. MT

• Where: The Phoenician, Scottsdale, Ariz.

Wells Fargo Technology Conference

• When: Tuesday, Dec. 5, 2017, at 11 a.m. MT

• Where: St. Regis Deer Valley, Park City, Utah

An audio webcast of the presentations will be available on Cornerstone's investor relations website at investors.cornerstoneondemand.com.

Die Lösungen des in Santa Monica, Kalifornien, ansässigen Unternehmens sind bei mehr als 3.250 Kunden weltweit im Einsatz und werden von 36 Millionen Anwendern in 192 Ländern und in 43 Sprachen genutzt. Mehr über Cornerstone erfahren Sie auf Cornerstone OnDemand sowie auf Twitter, Facebook und in unserem Blog.