Cornerstone OnDemand to Present at Upcoming

Investor Conferences

SANTA MONICA, Calif.— February 24, 2015 — Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that the company’s management will present at the following investor conferences:

JMP Securities Technology Conference

• When: Monday, March 2, 2015 at 1:00 p.m. PT

• Where: The Ritz Carlton, San Francisco

• Who: Chirag Shah, senior director of corporate development and strategic planning

Pacific Crest Emerging Technology Summit

• When: Wednesday, March 4, 2015 at 2:00 p.m. PT

• Where: The Westin Market Street, San Francisco

• Who: Adam Miller, founder and CEO

Morgan Stanley TMT Conference

• When: Thursday, March 5, 2015 at 10:30 a.m. PT

• Where: The Palace Hotel, San Francisco

Nomura NYC Software Conference

• When: Thursday, March 12, 2015 at 1:00 p.m. ET

• Where: Nomura NY Worldwide Plaza, New York City

• Who: Perry Wallack, CFO

An audio webcast of each presentation will be available on Cornerstone OnDemand's investor relations website at http://investors.cornerstoneondemand.com/investors/news-and-events/events/default.aspx.

Cornerstone ist ein führendes Personalentwicklungsunternehmen. Wir glauben, dass Menschen alles erreichen können, wenn sie die richtigen Entwicklungs- und Wachstumschancen haben. Wir bieten Unternehmen die Technologie, die Inhalte, das Fachwissen und einen spezifischen Ansatz, um das volle Potential ihrer Mitarbeiter freizusetzen. Die Personalentwicklungslösungen von Cornerstone bieten umfassendes Recruiting, personalisiertes Learning, modernen Training-Content, entwicklungsorientiertes Performance Management sowie ganzheitliches Management und Einblicke in Mitarbeiterdaten und. Die Lösungen werden von über 6.000 Kunden aller Größen eingesetzt, die mehr als 75 Millionen Benutzer in über 180 Ländern und fast 50 Sprachen umfassen. Erfahren Sie mehr auf Cornerstone OnDemand sowie auf Twitter, LinkedIn, Facebook und in unserem Blog.