Cornerstone OnDemand to Present at Upcoming

Investor Conferences

SANTA MONICA, Calif.— February 24, 2015 — Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that the company’s management will present at the following investor conferences:

JMP Securities Technology Conference

• When: Monday, March 2, 2015 at 1:00 p.m. PT

• Where: The Ritz Carlton, San Francisco

• Who: Chirag Shah, senior director of corporate development and strategic planning

Pacific Crest Emerging Technology Summit

• When: Wednesday, March 4, 2015 at 2:00 p.m. PT

• Where: The Westin Market Street, San Francisco

• Who: Adam Miller, founder and CEO

Morgan Stanley TMT Conference

• When: Thursday, March 5, 2015 at 10:30 a.m. PT

• Where: The Palace Hotel, San Francisco

Nomura NYC Software Conference

• When: Thursday, March 12, 2015 at 1:00 p.m. ET

• Where: Nomura NY Worldwide Plaza, New York City

• Who: Perry Wallack, CFO

An audio webcast of each presentation will be available on Cornerstone OnDemand's investor relations website at http://investors.cornerstoneondemand.com/investors/news-and-events/events/default.aspx.

Die Lösungen des in Santa Monica, Kalifornien, ansässigen Unternehmens sind bei mehr als 3.250 Kunden weltweit im Einsatz und werden von 36 Millionen Anwendern in 192 Ländern und in 43 Sprachen genutzt. Mehr über Cornerstone erfahren Sie auf www.cornerstoneondemand.de sowie auf Twitter, Facebook und in unserem Blog.