Cornerstone OnDemand Sets Date to Announce Fourth Quarter and Fiscal Year 2012 Results

Fourth quarter and fiscal 2012 results to be released on February 12, 2013 after market close

SANTA MONICA, Calif. – February 6, 2013Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that its financial results for the fourth quarter and fiscal year 2012 will be released after the market close on Tuesday, February 12, 2013. Cornerstone will host a conference call to discuss the results at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) on the same day.

Dial-in information for the call and a live webcast will be available at http://investors.cornerstoneondemand.com/investors/news-and-events/events/default.aspx. An audio replay will be available for three days following the conclusion of the call (between 5:00 p.m. PT February 12, 2013 and 12:00 a.m. PT February 15, 2013). The replay will also be available as a webcast on Cornerstone OnDemand's investor relations Web site.

Cornerstone ist ein führendes Personalentwicklungsunternehmen. Wir glauben, dass Menschen alles erreichen können, wenn sie die richtigen Entwicklungs- und Wachstumschancen haben. Wir bieten Unternehmen die Technologie, die Inhalte, das Fachwissen und einen spezifischen Ansatz, um das volle Potential ihrer Mitarbeiter freizusetzen. Die Personalentwicklungslösungen von Cornerstone bieten umfassendes Recruiting, personalisiertes Learning, modernen Training-Content, entwicklungsorientiertes Performance Management sowie ganzheitliches Management und Einblicke in Mitarbeiterdaten und. Die Lösungen werden von über 6.000 Kunden aller Größen eingesetzt, die mehr als 75 Millionen Benutzer in über 180 Ländern und fast 50 Sprachen umfassen. Erfahren Sie mehr auf Cornerstone OnDemand sowie auf Twitter, LinkedIn, Facebook und in unserem Blog.