Cornerstone OnDemand Sets Date to Announce Fourth Quarter and Fiscal Year 2014 Results

Fourth quarter and fiscal 2014 results to be released on February 11, 2015 after market close

SANTA MONICA, Calif. – January 6, 2015Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, announced today that the company’s financial results for the fourth quarter and fiscal year 2014 will be released after the market close on Wednesday, February 11, 2015. Cornerstone will host a conference call to discuss the results at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) on the same day.

Dial-in information for the call and a live webcast will be available at investors.cornerstoneondemand.com/events.cfm. An audio replay will be available for three days following the conclusion of the call (between 7:00 p.m. PT Feb. 11 and 11:59 p.m. PT Feb. 14). The replay will also be available as a webcast on Cornerstone OnDemand's investor relations website.

Cornerstone ist ein führendes Personalentwicklungsunternehmen. Wir glauben, dass Menschen alles erreichen können, wenn sie die richtigen Entwicklungs- und Wachstumschancen haben. Wir bieten Unternehmen die Technologie, die Inhalte, das Fachwissen und einen spezifischen Ansatz, um das volle Potential ihrer Mitarbeiter freizusetzen. Die Personalentwicklungslösungen von Cornerstone bieten umfassendes Recruiting, personalisiertes Learning, modernen Training-Content, entwicklungsorientiertes Performance Management sowie ganzheitliches Management und Einblicke in Mitarbeiterdaten und. Die Lösungen werden von über 6.000 Kunden aller Größen eingesetzt, die mehr als 75 Millionen Benutzer in über 180 Ländern und fast 50 Sprachen umfassen. Erfahren Sie mehr auf Cornerstone OnDemand sowie auf Twitter, LinkedIn, Facebook und in unserem Blog.