Cornerstone OnDemand Sets Date to

Announce Third Quarter 2015 Results

Third quarter 2015 results to be released on November 5, 2015 after market close.

SANTA MONICA, Calif.— October 12, 2015 — Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, announced today that the company's financial results for the third quarter 2015 will be released after the market close on Thursday, November 5, 2015. Cornerstone will host a conference call to discuss the results at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) on the same day.

Dial-in information for the call and a live webcast will be available on the events page of Cornerstone's investor relations website. An audio replay will be available for three days following the conclusion of the call (between 8:00 p.m. PT November 5 and 11:59 p.m. PT November 8). The replay will also be available as a webcast on Cornerstone's investor relations website.

Cornerstone ist ein führendes Personalentwicklungsunternehmen. Wir glauben, dass Menschen alles erreichen können, wenn sie die richtigen Entwicklungs- und Wachstumschancen haben. Wir bieten Unternehmen die Technologie, die Inhalte, das Fachwissen und einen spezifischen Ansatz, um das volle Potential ihrer Mitarbeiter freizusetzen. Die Personalentwicklungslösungen von Cornerstone bieten umfassendes Recruiting, personalisiertes Learning, modernen Training-Content, entwicklungsorientiertes Performance Management sowie ganzheitliches Management und Einblicke in Mitarbeiterdaten und. Die Lösungen werden von über 6.000 Kunden aller Größen eingesetzt, die mehr als 75 Millionen Benutzer in über 180 Ländern und fast 50 Sprachen umfassen. Erfahren Sie mehr auf Cornerstone OnDemand sowie auf Twitter, LinkedIn, Facebook und in unserem Blog.