Cornerstone to Present at Upcoming Investor Conferences

SANTA MONICA, Calif. — Nov. 15, 2018 — Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based learning and human capital management software, today announced the company’s management will present at the following investor conferences:

Credit Suisse 22nd Annual Technology, Media & Telecom Conference

• When: Wednesday, Nov. 28, 2018 at 1:30 p.m. MST

• Where: The Phoenician, Scottsdale, Ariz.

Wells Fargo Technology Summit 2018

• When: Tuesday, Dec. 4, 2018 at 2:55 p.m. MST

• Where: Stein Eriksen Lodge Deer Valley, Park City, Utah

Barclays Global Technology, Media & Telecommunications Conference

• When: Wednesday, Dec. 5, 2018 at 1 p.m. PST

• Where: The Palace Hotel, San Francisco, Calif.

An audio webcast of the presentations will be available on Cornerstone's investor relations website at investors.cornerstoneondemand.com.

Cornerstone ist ein führendes Personalentwicklungsunternehmen. Wir glauben, dass Menschen alles erreichen können, wenn sie die richtigen Entwicklungs- und Wachstumschancen haben. Wir bieten Unternehmen die Technologie, die Inhalte, das Fachwissen und einen spezifischen Ansatz, um das volle Potential ihrer Mitarbeiter freizusetzen. Die Personalentwicklungslösungen von Cornerstone bieten umfassendes Recruiting, personalisiertes Learning, modernen Training-Content, entwicklungsorientiertes Performance Management sowie ganzheitliches Management und Einblicke in Mitarbeiterdaten und. Die Lösungen werden von über 6.000 Kunden aller Größen eingesetzt, die mehr als 75 Millionen Benutzer in über 180 Ländern und fast 50 Sprachen umfassen. Erfahren Sie mehr auf Cornerstone OnDemand sowie auf Twitter, LinkedIn, Facebook und in unserem Blog.