Cornerstone to Present at Upcoming Investor Conferences

SANTA MONICA, Calif. — Nov. 15, 2018 — Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based learning and human capital management software, today announced the company’s management will present at the following investor conferences:

Credit Suisse 22nd Annual Technology, Media & Telecom Conference

• When: Wednesday, Nov. 28, 2018 at 1:30 p.m. MST

• Where: The Phoenician, Scottsdale, Ariz.

Wells Fargo Technology Summit 2018

• When: Tuesday, Dec. 4, 2018 at 2:55 p.m. MST

• Where: Stein Eriksen Lodge Deer Valley, Park City, Utah

Barclays Global Technology, Media & Telecommunications Conference

• When: Wednesday, Dec. 5, 2018 at 1 p.m. PST

• Where: The Palace Hotel, San Francisco, Calif.

An audio webcast of the presentations will be available on Cornerstone's investor relations website at investors.cornerstoneondemand.com.

Die Lösungen des in Santa Monica, Kalifornien, ansässigen Unternehmens sind bei mehr als 3.250 Kunden weltweit im Einsatz und werden von 36 Millionen Anwendern in 192 Ländern und in 43 Sprachen genutzt. Mehr über Cornerstone erfahren Sie auf Cornerstone OnDemand sowie auf Twitter, Facebook und in unserem Blog.